Bijna 25: wat staat er op mijn wenslijstje?

Binnen iets minder dan 2 weken is het zover, mijn 25ste verjaardag. Ieder jaar opnieuw slaat de paniek toe wanneer mijn ouders, grootouders en vriend vragen wat ik wil voor mijn verjaardag. Steeds opnieuw neem ik me voor om gedurende het jaar een wishlist aan te leggen maar tot nog toe lukte dat nooit. Gelukkig ontdekte ik dit jaar Google Keep, de ideale manier om lijstjes bij te houden, zo ook een verjaardagswishlist:

  • een compact fototoestel. Een groot fotograaf zal ik nooit worden maar soms heb ik echt nood aan meer dan de camera van mijn gsm. Als er iemand een goed toestel kan aanraden, laat maar horen!

 

  • cadeaubonnen: persoonlijk geef ik niet zo graag cadeaubonnen omdat ik nooit zeker weet of de jarige iets geschikt zal vinden in die ene specifieke winkel. Bovendien gebeurt het vaak dat de bon ergens verloren gelegd wordt in een kast en pas een week voor de vervaldatum teruggevonden wordt, een beetje jammer dat je dan last minute nog iets moet halen met die bon. Gelukkig loop ik vaak eens langs bij Kiehl’s, Beauty Queen en Rituals, winkels waar ik wel altijd iets vind.

 

  • pantoffels: klinkt misschien als een suf verjaardagscadeau maar met de winter die er aan komt heb ik dringend nood aan een paar comfortabele pantoffels.

  • kookboeken: tijdens de werkweek kook ik vaak simpele dingen maar wanneer ik vakantie heb hou ik ervan om nieuwe receptjes uit te proberen, een kookboek is hiervoor de ideale inspiratiebron! Ik ben enorm benieuwd naar het Voedselzandloperkookboek en naar de kookboeken van Pascale Naessens!

 

  • grillpan: om vlees of groentjes op te grillen, mmmmm!

  • Kwiziner wafelvormen: omdat ik het aantal toestellen in de keuken graag wil beperken zijn deze wafelvormen ideaal! Gedaan met de zware wafelijzers, gewoon deze vorm opvullen, de oven in en klaar.

 

  • theepot: handig voor wanneer er bezoek is of voor in het weekend, zo hoef ik niet steeds op en af te lopen en het staat nog leuk ook!

owl teapots | Whimsical Owl Teapot!

 

  • Nalgene On The Fly hervulbare fles: ideaal voor op de bus, trein, in de auto, … en goed voor het milieu, perfect!

6 gedachtes over “Bijna 25: wat staat er op mijn wenslijstje?

  1. Als compact toestel heb ik de Canon Ixus 132 waar ik zeer tevreden over ben, daarnaast heb ik ook een bridge-model (tussen compact en spiegelreflex) van Panasonic (DMC-FZ45, één uit de Lumix-reeks met Leica-lens) wat aangenaam is om mee op uitstap te nemen. 😀

Plaats een reactie