Theeverslaving

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik zo dicht bij de Nederlandse grens woon, misschien ook niet maar ik moet bekennen, sinds enkele jaren heb ik een theeverslaving. Als kind en als tiener vond ik thee een van de vieste drankjes die er waren maar sinds mijn studententijd kan ik me geen leven zonder thee meer voorstellen. Wat was het heerlijk om tijdens de blok en examenperiode van januari heerlijk thee te slurpen tijdens het blokken! Ook nu vind ik het ontspannend om op het werk tijd te maken voor een kopje thee of om op een vrije dag op de bank te kruipen met een lekkere tas thee en een goed boek of een leuke serie.

Sinds mijn vriend en ik in ons eigen huisje wonen was ik dan ook op zoek naar een mooie theedoos om mijn verzameling thee in te bewaren. Na een lange zoektocht – zo ongeveer anderhalf jaar – vond ik op Collishop een ideale theedoos:

theedoos

Helaas past niet mijn volledige voorraad in de doos maar het is alvast een begin en het is ook veel leuker om op deze manier thee te kiezen dan met die verschillende doosjes in de kast.

Ben je ook zo’n theeleut of drink je liever iets anders?

3 gedachtes over “Theeverslaving

    • Jouw theeverslaving gaat duidelijk nog verder dan de mijne! Ik probeer het kopen van nieuwe thee alvast even te beperken zodat ik door de huidige voorraad geraak :).

Geef een reactie

