Welkom!

Welkom op sandrabeleeft.wordpress.com! Na lang twijfelen wil ik de draad van het bloggen opnieuw oppikken en wil ik jullie meenemen in mijn alledaagse leven.

Aangezien ik deze blog beschouw als mijn online plekje in de wereld kies ik ervoor om niet rond een bepaald thema te schrijven. Daarnaast wil ik niet de druk voelen om x aantal blogposts per week te schrijven, ik zie wel wat er op me afkomt en welke belevenissen uit mijn leven uiteindelijk hierop terecht zullen komen.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en veel leesplezier gewenst!

5 gedachtes over “Welkom!

Geef een reactie

