Instamonth juni 2014

Tijd voor de eerste Instamonth! Juni was de laatste volledige en drukke werkmaand voor de vakantie, daarnaast genoot ik vooral van het mooie weer:

e.l.f.

Eind mei bestelde ik voor het eerst bij Eyes Lips Face, ook wel bekend als e.l.f.. Ik was al lange tijd op zoek naar een stippling brush en had dringend een nieuwe wimperkruller nodig. De bestelling en levering verliepen vlot dus ik ben alvast zeer tevreden over de service. Het enige minpuntje is dat de verzendkosten hoog zijn in verhouding met de prijs van de producten, daarom bestelde ik samen met een vriendin en haar zus zodat we de verzendkosten konden delen.

café René

Hoewel ik van maandag tot vrijdag in Gent ben voor mijn werk kan ik het toch niet laten om af en toe in het weekend nog eens een bezoekje te brengen aan deze mooie stad. Bovendien had ik al verschillende positieve reviews gelezen over de hamburgers bij Café René dus wouden mijn vriend en ik deze ook eens proberen. We kozen voor de cheese & bacon burger, heerlijk!

oreo chocolate

Dit recept vond ik op culy.nl. Als Oreo fan wil ik altijd nieuwe recepten proberen met Oreo’s en deze leek me wel leuk. Zelf liet ik het vanille-ijs achterwege maar het bleef een heerlijk drankje!

turks

Ik ben verzot op het leren van nieuwe talen, daarom leek het me leuk om Turks te leren. Omdat ik het moeilijk vind om wekelijks verplicht naar de avondschool te gaan wil ik het op eigen houtje leren. Momenteel ben ik nog niet zo heel ver geraakt maar hopelijk komt daar deze vakantie verandering in!

cappuccino

In juni herontdekte ik de handige cappuccino zakjes, je doet de inhoud in een tas, giet er heet water over en klaar! Tegenwoordig is dit het eerste wat ik doe als ik op het werk kom, heerlijk genieten van een cappuccino terwijl de computer opstart.

IMG_20140612_204843

In juni vond er een conferentie plaats op het werk. Een van de docenten had van zijn Argentijnse collega’s bovenstaande snoepjes gekregen en was zo lief om deze te delen met ons. Het was een gevuld snoepje met chocoladeomhulsel, heel lekker!

ben & jerry's

Het warme weer van de afgelopen maand was het perfecte excuus om extra veel ijsjes te eten. Mijn favoriet blijft Ben & Jerry’s, deze The Vermonster had ik nog niet geprobeerd maar viel meteen in de smaak. Het is ijs met esdoornsiroop, gecarameliseerde pecannoten en caramel, heerlijk!

reese's

We gaan niet regelmatig winkelen bij Carrefour maar wanneer we er zijn kan ik het niet laten om even naar de rekken met internationale producten te kijken. Vooral Amerika, Engeland en Spanje zijn mijn favoriete afdelingen. Bovenstaande lekkernijen kon ik dan ook niet laten liggen, ik had er al veel over gelezen en was dan ook blij dat er nog een grote voorraad lag bij Carrefour. De peanut butter cups van Reese’s zijn een lekker tussendoortje en de Pop Tarts eet ik vaak op zondagochtend, even op de laagste stand in de broodrooster en smullen maar!

IMG_20140621_224321

IMG_20140622_111526

In juni spraken we ook af met vrienden voor een avondje Gent. Na een aperitiefje bij ons thuis en lekker gegeten te hebben bij Café René kwamen we in The Secret terecht. Een gezellig café waar ze vooral heerlijke cocktails hebben. Eerst gingen we voor de Kiwitini, zoals de naam al doet vermoeden met kiwi. Deze vond ik persoonlijk niet zo heel lekker. Daarna ontdekten we de Caipiroska, een cocktail met aardbei, heerlijk op een warme zomeravond!

cronut

Telkens wanneer we in Albert Heijn zijn ga ik op zoek naar de cronut, een combinatie van een croissant en een donut. Persoonlijk vind ik hem vooral smaken naar donut maar dan beter.

cory monteith

Tijdens het zappen kwam ik op een aflevering van Glee terecht. Het is niet te geloven dat het deze week alweer een jaar geleden is dat Cory Monteith overleed.

Bossche bol

Bij een volgend bezoekje aan Albert Heijn besloot ik om een Bossche bollen mee te nemen. Ze zijn het best te vergelijken met reuze soezen, omhuld met chocolade. Leuk om eens een keertje te proberen, deze ga ik waarschijnlijk nog halen.

grazia

Afgelopen juni was Mascha van Beautygloss guest-editor bij Grazia. Na het tijdschrift in enkele boekhandels in België te hebben gezocht besloot ik eens te gaan kijken in de Albert Heijn in Sas van Gent, net over de grens. Gelukkig hadden ze daar nog enkele exemplaren liggen, leuk leesvoer tijdens de vakantie!

8 gedachtes over “Instamonth juni 2014

    • Ik denk dat het alleen in Nederland te koop is. Onlangs was ik gaan kijken in die boekhandel in de Zonnestraat in Gent, daar hebben ze veel buitenlandse tijdschriften maar deze zat er niet bij.

  1. Ik had geen idee dat je opnieuw begonnen was met bloggen! 😀 (Nog niet zo heel lang, maar toch…) Welkom terug! 😀

    Fijne post! En dat Oreo-drankje moet ik zeker ook eens proberen! 😀

Geef een reactie

