Happy Nails!

Ergens eind vorig jaar kocht ik Happy Nails, het vrolijke nail art boek van Elfi De Bruyn. Ik ben al enkele jaren nagellak fan en vind het heerlijk ’s avonds mijn nagels te lakken, het is niet alleen rustgevend maar het eerste wat je de volgende dag ziet zijn je nagels, waar je dan meteen happy van wordt!

Happy_Nails_cover

In Happy Nails doet Elfi haar verhaal, waarom nail art een passie van haar is en deelt ze heel wat tips & tricks over de verzorging van je nagels maar ook over allerlei nail art tools. Bovendien besteedt ze ook aandacht aan de teennagels, iets wat ik zelf ook heel belangrijk vind want wat is er leuker dan een fel zomers kleurtje op je teennagels!

DSC01696

De verschillende nail art technieken worden handig opgedeeld in verschillende thema’s, van half moon naar stripes en ombre nails tot marble nails, voor ieder wat wils!

collage

Alleen al door in het boek te bladeren krijg ik een instant happy gevoel en wil ik zelf aan de slag gaan met nail art.

Enkele weken geleden kwam het nieuws dat er een opvolger komt voor Happy Nails, namelijk Happy Nails II. Persoonlijk ben ik enorm benieuwd naar dit 2de deel, 9 september, de datum waarop het boek verschijnt, staat dan ook al aangestipt in mijn agenda! Het belooft weer een vrolijk boek te worden met nog meer nail art tips en ideeën en met persoonlijke verhalen van Elfi.

Meer informatie over het Happy Nails boek kan je hier vinden, voor Happy Nails 2, klik hier.

Het aftellen naar 9 september is hier alvast begonnen!

ring

2 gedachtes over “Happy Nails!

Geef een reactie

