Instagram tag

Ik heb nu ongeveer een jaar een Instagram account, een leuk moment leek me om de Instragram tag in te vullen! Ik vond deze trouwens op I live for my dreams.

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is sandrap_89, ik wou eigenlijk dezelfde als op mijn Twitteraccount maar dat lukte helaas niet meer.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Ik gebruik Instagram nu ongeveer een jaar en op het moment dat ik deze tag invul heb ik 129 foto’s, gemiddeld komt dit neer op 2,5 foto’s per week.

Laat je favoriete Instagram foto zien

Mmm Chinees, mijn favoriete afhaalmaaltijd!

Mmm Chinees, mijn favoriete afhaalmaaltijd!

Hier kan ik zo van genieten op regenachtige dagen, lekker bakken in de keuken!

Hier kan ik zo van genieten op regenachtige dagen, lekker bakken in de keuken!

Gezellig met vrienden bijpraten onder het genot van een lekkere cocktail met suikerspin!

Gezellig met vrienden bijpraten onder het genot van een lekkere cocktail met suikerspin!

Of eenvoudigweg thuis genieten met z'n tweetjes !

Of eenvoudigweg thuis genieten met z’n tweetjes !

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Geen! Ik moet zeggen dat ik me hier nog niet echt in verdiept heb dus als je enkele aanraders hebt, please do share!

Welke celebrities volg je?
normancook: Kaley Cuoco, Penny uit The Big Bang Theory
astridbryan: Astrid Bryan uiteraard
brittvanmarsenille: Britt Van Marsenille, bekend van het Eén programma ‘Voor hetzelfde geld’
evadaeleman: Eva Daeleman
ianmharding: Ian Harding, Ezra Fitz uit Pretty Little Liars
iansomerhalder: Ian Somerhalder, Damon uit The Vampire Diaries
jerremeus: Jeroen Meus
jo_smets: Jo Smets, bekend van The Voice
joythielemans: Joy Anna Thielemans
koen_smets: Koen Smets, broer van Jo Smets en eveneens bekend van The Voice
kurtrogiers: Kurt Rogiers
lauwraaaah_: Laura Tesoro, bekend van The Voice en Familie
lindemerckpoel: Linde Merckpoel
lucyhale: Lucy Hale, Aria uit Pretty Little Liars
ninadobrev: Nina Dobrev, Elena uit The Vampire Diaries
paulvedere: Paul Wesley, Stefan uit The Vampire Diaries
sam_debruyn: Sam De Bruyn
shaym: Shay Mitchell, Emily uit Pretty Little Liars
sleepinthegardn: Troian Bellisario, Spencer uit Pretty Little Liars

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Amaro en Rise

Wat zijn jouw favoriete Instagram users?
lisanneleeft
petracupcake
misslipgloss
glam_elfi
thelifefactory
writtenbyfrauke
hanne_swg
ianmharding
jerremeus
kavabo
glamouristanl
kellycaresse
manonislief
marijke04
ninadobrev
froy74
willemijnvl

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik vermoed dat dat iets met #food moet zijn gezien het aantal foto’s van eten die ik post.

Welke dierenaccounts volg je?
Geen.

Welke (grote) bedrijven volg je?
beautyqueengent: Beauty Queen Gent
jackies_bagelbar: Jackie’s Bagelbar
kiehlsnyc: Kiehl’s
lushcosmetics: Lush
lush_gent: Lush winkel in Gent
opibelux: OPI België – Luxemburg

Heb je veel familieleden/vrienden op Instagram?
Neen, mijn familieleden zijn niet zo into social media vrees ik.

Druk je Instagram foto’s af?
Neen, ik vind Instagram vooral handig als online fotoboek en om ideetjes op te doen.

7 gedachtes over “Instagram tag

Geef een reactie

