Universele ontvetter Aldi

Tijd voor een huishoudelijk blogberichtje! Lange tijd maakte ik mijn gasfornuis schoon met afwasmiddel en azijn, een doeltreffende oplossing en het fornuis was weer spic en span! Tot mijn schoonmoeder me volgende tip gaf: de universele ontvetter van Aldi, met deze ontvetter maak ik sindsdien mijn gasfornuis en dampkapfilters schoon.

Even een voor & na:

Niet zo proper!

Niet zo proper!

Dringend tijd dus om de universele ontvetter van Aldi boven te halen!

Dringend tijd dus om de universele ontvetter van Aldi boven te halen!

Tadaaa!

Tadaaa!

Op zich verkreeg ik hetzelfde resultaat met afwasmiddel en azijn maar de ontvetter vind ik toch praktischer werken, gewoon even spuiten, enkele minuutjes laten intrekken (ondertussen was ik de losse onderdelen af van het fornuis) en schoonmaken maar, het gaat zo snel en het ziet er meteen weer een pak beter uit.

Bovendien kan je de ontvetter voor verschillende zaken gebruiken zoals de gootsteen, tegels, barbecues, tuinmeubelen, grill, oven, koelkast, auto, fiets, … echt universeel dus!

Ik denk dat deze niet standaard in het assortiment van Aldi zit dus zeker inslaan als je deze voorbij ziet komen in hun wekelijks reclameblaadje!

3 gedachtes over “Universele ontvetter Aldi

    • Graag gedaan! Ik gebruik meestal een afwassponsje al kan dat misschien wel krassen maken als je te hard schuurt, dan kan je voor van die krasvrije sponsjes gaan. Daarna ga ik er nog eens over met een gewone vaatdoek en een handdoek om af te drogen.

  1. Pingback: Huishouden: hoe vaak …? | Sandra beleeft

Geef een reactie

