Hema agenda 2015

Hema, wat heb je ons in 2014 verrast met je vernieuwende en veelzijdige notitieboekjes en bijhorende creatieve spulletjes om deze op te vrolijken! Telkens wanneer ik in de buurt ben kan ik het niet laten om even te kijken of er nieuwe notitieboekjes zijn en steeds weer is het een hele opgave om niet met een volle tas boekjes en leuke DIY-spulletjes naar buiten te gaan.

Sinds vorig jaar ben ik ook weg van de HEMA agenda’s, waar ik in 2014 voor een strak, zwart nep Moleskine model ging, koos ik nu voor een iets vrolijker exemplaar:

Hallo 2015!
Hallo 2015!

Het zijn trouwens sloebers daar bij Hema, waar er in de 2014 agenda op 30 september aangeduid staat dat de nieuwe HEMA agenda’s beschikbaar zullen zijn liggen deze al sinds 15 september in de rekken! Rep je dus naar de dichtstbijzijnde HEMA als je ook eens een kijkje wil nemen in hun leuke agenda assortiment!

Terug naar de orde van de dag nu: mijn agenda voor 2015. Aangezien ik gek ben op lijstjes laat ik jullie graag lijstjesgewijs weten wat ik nu zo fantastisch vind aan deze agenda:

  • degelijke kwaliteit: mijn agenda van 2014 ziet er nog steeds goed uit, het lintje zit nog vast dus deze haalt zeker het einde van het jaar.
  • goede prijs-kwaliteit verhouding: de agenda kost € 5,25 wat ik een heel goede prijs vind voor een agenda. Vroeger kocht ik vaak duurdere agenda’s die het einde van het jaar niet haalden!
  • een stevige elastiek die ervoor zorgt dat de blaadjes niet gaan kreuken in je handtas.
  • een handig formaat dat makkelijk in je handtas past
  • een overzichtje van de feestdagen voor de komende 3 jaar, laat maar komen die vakantiedagen!IMG_20140921_135048
  • handige maandoverzichtenIMG_20140921_135110
  • voldoende schrijfruimte per dag waarbij ook de feestdagen nog eens vermeld worden, handig voor de vergeethoofden onder ons!IMG_20140921_135136
  • een kleurrijk lintje om snel in de juiste week terecht te komenIMG_20140921_135251
  • veel notitieruimte voor- en achteraan en een adresgedeelteIMG_20140921_135155
  • een overzicht van de landcodes, je bent een management assistant of je bent het niet…IMG_20140921_135055

Natuurlijk zijn er veel mensen die tegenwoordig alles bijhouden op hun smartphone maar voor mij werkt dat gewoon niet, ik heb nood aan het handige overzicht dat een papieren agenda biedt. Bovendien vind ik de lay-out en stijl van de HEMA agenda’s best rustgevend waardoor je agenda er niet meteen een chaotische boel wordt.

Doordat je bij HEMA een heleboel basic agenda’s vindt kan je ze zelf nog aanpassen naar je eigen wensen en is het ideaal om een namiddagje te DIY’en:

DIY flap

Met een fleurig papiertje, washitape en enkele kaartjes uit een oude Flow agenda maak je in een handomdraai een handige insteekhoes in je agenda! Toen ik deze post zag bij The Life Factory wou ik meteen zelf aan de slag gaan om een eigen agenda te maken maar uiteindelijk weet ik dat dit er toch niet van komt dus leek dit me de ideale middenweg.

Ik kijk alvast uit naar 1 januari 2015 zodat ik mijn nieuwe HEMA agenda in gebruik kan nemen!

Hier vind je een overzicht van alle HEMA agenda’s voor 2015.

Ga jij nog voor een papieren agenda of gebruik je liever je smartphone als agenda?

3 gedachtes over “Hema agenda 2015

  1. Ha, ik heb me zojuist net hetzelfde exemplaar aangeschaft! Ik heb ook al de 2014 versie en ben helemaal fan. Mooi & praktisch, ideaal want mijn gegevens digitaal bijhouden dat lukt me echt niet. Leve papier!

Geef een reactie

