Sunshine Blogger Award

sunshine-award

Enige tijd geleden werd ik door Troy reeds genomineerd voor de Sunshine Blogger Award en vorige week ook nog door Karen waarvoor allebei heel erg bedankt!

Ondertussen volg ik beide blogs al enkele jaren dus neem er zeker eens een kijkje!

Voor wie niet bekend is met de award, ziehier:

spelregels-1024x627-sunshine

 

1. Ondanks dat ik al iets meer dan 6 jaar mijn rijbewijs heb ben ik nog steeds geen fan van auto rijden. Ik kan het wel maar de andere bestuurders op de weg storen me steeds haha!

2. Ik ben gek op lijstjes, enkele maanden geleden kocht ik bij Hema handige notitieboekjes voor onderweg, zo vergeet ik niets meer (of toch bijna niets). Daarnaast heb ik ook Google Keep op mijn telefoon staan, lekker handig ook! Zo maak ik lijstjes van de boeken die ik nog wil lezen (dat haal ik dan steeds boven wanneer ik in de bib ben), boodschappenlijstjes (die ik eens ze definitief zijn overschrijf in de volgorde van onze lokale supermarkt, kwestie dat we niet 10 keer de hele winkel door moeten), wishlists voor mijn verjaardag, verzorgingsproducten die ik in huis wil halen, … Ook voor deze award maakte ik eerst een lijtsje in Google Keep!

3. Ik heb een enorme schrik voor spinnen. Een kleintje durf ik nog zelf uit de weg ruimen maar wanneer ik een groter exemplaar tegen kom schakel ik steeds de hulp van iemand anders in. Dan maakt het me niet uit waar die spin zit, al is het in een hoekje of op het plafond, van zodra ik het monster gezien heb moet en zal die eraan gaan vooraleer ik verder kan met wat ik bezig was. Brrrr…

4. Wanneer ik een dagje verlof heb of wanneer het weekend is vind ik het moeilijk om thuis te relaxen. Ik kan perfect een dagje de deur uit maar wanneer we een dagje thuis blijven zie ik altijd huishoudelijke klusjes die nog moeten gebeuren. Die wil ik dan eerst afwerken vooraleer ik in de zetel plof.

5. Tot voor kort had ik een hekel aan naar de kapper gaan, om de een of andere reden kwam ik altijd teleurgesteld buiten en kon ik maar niet wennen aan mijn nieuwe coupe. Sinds mijn vriend en ik verhuisd zijn en allebei naar dezelfde kapper gaan ben ik er gerust in. Ondertussen kennen ze ons er ook en weten ze wat ik wil. Daarnaast vond ik die stiltes bij de kapper ook altijd zo vervelend, waarover praat je in godsnaam tegen de kapper waar je maar 2 keer per jaar bij gaat (ondertussen proberen we vaker te gaan)? Gelukkig zijn de kapsters in ons nieuwe kapsalon heel vriendelijk en kletsen ze er zelf de hele tijd op los, heerlijk om de nieuwtjes uit het dorp te horen!

6. Muggen, van waar komen ze en waarom vinden ze steeds mij? Wanneer er een mug in onze slaapkamer zit dan sta ik de dag nadien gegarandeerd op met minstens 6 vreselijk jeukende muggenbeten terwijl mijn vriend niks heeft, waarom?!

7. Je zal me op zaterdag niet snel tegen komen in de supermarkt om onze wekelijkse inkopen te doen. Bij voorkeur plannen we dit op een avond in de week omdat het dan een pak kalmer is! Bovendien vind ik het zonde om de zaterdagvoormiddag op te doen aan inkopen doen in een overvolle supermarkt, al kan ik er wel van genieten om in het weekend een bezoekje te brengen aan de Carrefour of Albert Heijn om nog wat extra spulletjes in te slaan.

Tot slot nomineer ik graag volgende bloggers voor de Sunshine Blogger Award:

 

Een gedachte over “Sunshine Blogger Award

  1. Wat leuk dat je me nomineert. Zie ik daar Nele staan, denk ik : OOOH nog een blogster met die oerVlaamse naam, blijkt dat ik het ben -🌷 dank je voor de eer. In de loop van volgende week hoor je nog van me 🌹

Geef een reactie

