Autumn love

Aaah de herfst, dit jaar lijkt het meer op de lente maar daar komt volgende week helaas verandering in. Vroeger waren de lente en de zomer mijn favoriete seizoenen maar sinds enkele jaren weet de herfst steeds meer mijn hart te veroveren. Natuurlijk hou ik niet van die eindeloze miezerige regen die de hele dag blijft duren maar de herfst heeft ook heel wat leuke kanten:

  • je kan ongegeneerd met een fleecedekentje in de zetel kruipen
  • genieten van een heerlijke tas warme chocolademelk met slagroom om op te warmen, mmmm smullen!
Bron
Bron
  • niets zo fijn dan op een regenachtige namiddag koekjes te bakken om er daarna samen met familie/vrienden van te genieten
  • tijd om de kerstboom weer boven te halen en allerlei andere leuke decoratiespulletjes
  • een heerlijke herfstwandeling kan zo deugd doen, je voelt je meteen wakker en je krijgt het er lekker warm van
Bron
  • gezellige tv-avondjes met kaarsjes als sfeerverlichting
  • lekker ontspannen op de bank met een boek/film zonder je schuldig te voelen, de kans is groot dat het toch regent buiten
Bron
  • gezellig met je warme, zachte huissokken door het huis huppelen
  • alle dagen thee
  • genieten van een lekker warm bad met een Lush bath bomb
Bron

Houden jullie ook zo van de herfst?

2 gedachtes over “Autumn love

  1. Eerlijk? Ik vind er weinig aan. Ik ben al lang bij dat de herfst tot nu toe nog behoorlijk warm was. Mijn winterjas mag daar gerust nog een eindje blijven hangen, ik wil volgende week best nóg een keer barbecuën, en probeer zo lang mogelijk open schoenen zonder kousen aan te doen. Goh ja, ik loop ook wel graag eens door de bladeren, tot ze doorweekt op de grond liggen en ik uitglij en mijn enkel verzwik omdat er een steen onder lag die ik niet gezien heb.

  2. Herfst en winter zijn zo heerlijk! De warmte van de liefde in plaats van het plakkerig zweten. De heerlijk zachte truien, de cosy sjalen, de gezellige Kerstsfeer en -markten. De lichtjes. Heerlijk!

Geef een reactie

