Instamonth oktober 2014

Hoewel de herfst in de verste verte niet te bespeuren valt zijn we ondertussen al november 2014, waar is de rest van 2014 gebleven??
Terwijl we lekker verder genieten van de laatste zonnestraaltjes van het jaar is het weer tijd voor een Instamonth, deze keer van oktober:

IMG_20141003_065600

Iedere ochtend ga ik met de bus naar het werk, zoals je op bovenstaande foto kan zien ligt de bushalte er niet altijd zo netjes bij. Er is behoorlijk wat last van sluikstorters, soms staan er mensen ongegeneerd volle vuilniszakjes in de vuilbak te proppen terwijl de mensen op de bus er zitten op te kijken, schaamteloos…

IMG_20141004_134636

Tijdens een van mijn laatste bezoekjes aan de Albert Heijn zag ik deze bizarre milkshake, met maltesersnoepjes erin! Aangezien ik een grote fan ben van zowel milkshake als van maltesers wou ik deze meteen proberen, helaas viel de milkshake wat tegen, die koop ik dus niet opnieuw.

IMG_20141005_095205

Nu de dagen terug wat korter worden heb ik ’s ochtends echt nood aan een tasje koffie om wakker te worden. De koffiepads van HEMA kosten slechts €1 per zakje van 22 pads dus ging ik even inslaan.

IMG_20141005_110318

In de vorige Instamonth liet ik al zien dat ik een leuke uitnodiging van Kiehl’s had ontvangen. Samen met een vriendin besloot ik dan ook nog eens een bezoekje te brengen, met 20% korting kon ik deze producten niet laten liggen!

IMG_20141005_164623

Tussendoor even heerlijk genieten van een latte macchiato met kaneel en slagroom, pure verwennerij op zondag.

IMG_20141011_121330

Toen we 2 jaar geleden verhuisden kreeg ik heel wat tassen mee van mijn ouders, zo ook mijn persoonlijke tas zodat er geen discussie kan ontstaan!

IMG_20141012_115852

Een van de hoogtepunten van de maand was zeker de opening van de nieuwe slager hier in de buurt. Mijn vriend en ik zijn gek op gyros dus die wouden we dan ook meteen proberen. Het was echt heerlijk, lekker vlees en goed gekruid, die gaan we zeker vaker halen!

IMG_20141017_062419

Dit hoeft niet veel uitleg, Minions zijn gewoon top!

IMG_20141017_064742

Bij mijn bezoekje aan de bib had ik opnieuw geluk, het nieuwste boek van Herman Koch lag te pronken in het rek van de aanwinsten en trok dan ook meteen mijn aandacht. Vooraleer iemand anders het gezien had stond ik al aan de uitleenbalie met deze prachtige roman in mijn tijdelijke bezit. Ondertussen heb ik het boek uit, de schrijfstijl van Koch weet me steeds weer te bekoren, een aanrader als je fan bent van Het Diner.

IMG_20141026_155319

Als inwoner van Gent kon het niet ontbreken, de sneeuwballen zijn terug! Lang leve onze plaatselijke bakker die ze vol trots verkoopt zodat we deze winter opnieuw heerlijk kunnen smullen van deze Gentse lekkernij. En respect voor Tanguy die de sneeuwballen een nieuw leven heeft gegeven!

Een gedachte over “Instamonth oktober 2014

Geef een reactie

