Me Time tag

Ik zag deze tag de afgelopen tijd op ontzettend veel blogs (waaronder op Realitijd) en omdat ik zelf steeds genoten heb van de antwoorden en me time enorm belangrijk vind leek het me leuk om de tag zelf ook in te vullen. Afgelopen week genoot ik van een weekje vakantie dus had ik tijd genoeg voor me time.

Tegenwoordig moeten we zoveel en zijn we constant in de weer, tijd dus om even stil te staan en tijd te maken voor jezelf!

Wat kijk je of lees je tijdens me time?

Als boekenwurm ben ik steeds voorzien van een boekenvoorraadje door de plaatselijke bibliotheek. Tijdens me time vind ik het dan ook heerlijk om gezellig in de zetel te gaan zitten met een goed boek. Momenteel is dat Wij & ik van Saskia De Coster.

Daarnaast volg ik verschillende series zoals The Vampire Diaries, Pretty Little Liars en Orange is the new Black. Deze mogen dus zeker niet ontbreken tijdens me time. Indien jullie nog goede series kennen laat het me dan zeker weten!

Wat draag je tijdens me-time?

Meestal draag ik gewoon de kleren die ik ’s ochtends uit de kast heb gehaald. Wanneer ik me time plan na een werkdag dan ga ik voor een lekker comfortabele pyjama en warme huissokken.

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?

Onder me time versta ik ook even tot rust komen en relaxen in de douche. Nadat ik mijn make-up verwijderd heb gebruik ik de rare earth deep pore daily cleanser van Kiehl’s, Snow Fairy van Lush en gebruik ik een maskertje. Terwijl het maskertje intrekt lees ik een boek, ultieme ontspanning!

Wat is momenteel je favoriete nagellak?

Shearling Darling van Essie, een warme kleur voor tijdens de herfst die ook ideaal is voor op het werk, op die manier kan ik de dag nadien nog nagenieten van het me time momentje.

Wat drink je en eet je tijdens me time?

Thee is perfect tijdens me time, momenteel vind ik de Clipper white tea with raspberry heerlijk.

Daarnaast eet ik er graag een koekje bij, een lekker stukje chocolade of, nu de winter er weer aankomt, een mandarijntje of kruidnoten.

Wat is momenteel je favoriete kaars?

Ik heb net de Yankee candles ontdekt dus momenteel is dat Sweet Apple van Yankee Candle.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?

Wanneer ik een dagje thuis ben dan blijf ik het liefst binnen. Daarnaast geniet ik soms van wat me time tijdens de middagpauze op het werk, dan hou ik ervan om even de stad in te trekken.

Ga je wel eens alleen naar de film?

Ik herinner me nog dat ik net op de middelbare school zat toen ik alleen naar Star Wars II Attack of the Clones gegaan ben. Op zich vond ik het niet zo erg om alleen te gaan al heb ik het sindsdien niet meer opnieuw gedaan.

Favoriete webshop?

De laatste tijd bestel ik graag op pleinshoppen.nl en dan hoofdzakelijk op het Drogistplein. Daarnaast neus ik graag rond op Kwiziner en Wander & Co, al heb ik bij deze laatste nog niets besteld aangezien deze dicht in de buurt zit en ik het niet over mijn hart krijg om verzendkosten te betalen voor iets wat op fietsafstand ligt (open je snel een winkeltje Liesbeth?).

Heb je nog iets toe te voegen?

Maak regelmatig tijd voor me time en geniet ook van de kleine me time momentjes!

Een gedachte over “Me Time tag

Geef een reactie

