Vrolijk kerstfeest!

 

Bron
Bron

It’s the most wonderful time of the year! Sommigen vinden er misschien niks aan maar de laatste jaren ben ik meer en meer fan aan het worden van de kerstperiode, gezellig samen zijn met de familie, kerstkaartjes versturen, kaarsjes die branden, lichtjes die de donkere dagen opfleuren, zeker nu de kerstvakantie niet meer gelijk staat aan blokken kan ik hier enorm van genieten.

Vorig jaar bracht ik voor het eerst de kerstvakantie in warmere oorden door, wanneer ik hieraan terug denk blijft het absurd hoe we op kerstavond nog in onze short en zomerrokjes naar de supermarkt gingen om de laatste inkopen te doen terwijl volgend nummer op repeat werd afgespeeld:

Ik wens jullie ook allemaal een vrolijk en gezellig kerstfeest toe, of je nu aan het bekomen bent van het feestmaal van gisteravond of je nog snel aan het opfrissen bent vooraleer je naar het volgende familiefeest gaat, geniet ervan en maak er een warme tijd van met vrienden en familie!

Een gedachte over “Vrolijk kerstfeest!

Geef een reactie

