Goodreads 2015 reading challenge

Eén van mijn doelen voor 2015 is om 40 boeken te lezen. Sinds 2011 hou ik in een Wordbestand voor mezelf bij welke boeken ik gelezen heb en wat ik ervan vond, op die manier stelde ik vast dat ik in 2013 38 boeken had gelezen en afgelopen jaar 37 boeken, net geen 40 dus.

Toen ik op Goodreads de reading challenge zag kon ik het dan ook niet laten om mezelf als doel te stellen 40 boeken te lezen in 2015. Ik vind het steeds fijn om aan challenges deel te nemen en doordat deze openbaar staat zorgt het er meteen ook voor dat ik wat meer druk voel om mijn doel zeker te halen. Keep calm and start reading!

Heb jij een leesdoel voor dit jaar?

Bron
3 gedachtes over “Goodreads 2015 reading challenge

  1. 40 boeken is voor mij wat hoog gegrepen,ik ga voor 18 boeken dit jaar, 6 meer dan vorig jaar. Goodreads vind ik ideaal om mijn vooruitgang (of gebrek daaraan) bij te houden.

Geef een reactie

