Update: Goodreads reading challenge 2015

2015 Goodreads Reading Challenge
Bron

 
2015 is ondertussen alweer bijna 3 weken bezig, begin dit jaar nam ik me voor om 40 boeken te lezen in 2015. Om mezelf nog wat verder te motiveren leek het me leuk om hier af en toe eens een update over te plaatsen.

Na 3 weken zijn de 40 boeken nog lang niet in zicht, tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik nog maar 1 boek gelezen heb, namelijk Emma van Jane Austen, in het Engels, uiteraard. Dat is dan ook mijn enige troost, het is tenminste in de originele taal gelezen en dat taaltje van Jane Austen daar moet ik om 7 uur ’s ochtends op de bus toch mijn hoofd bij houden. Het schoot dus niet echt op maar het is gelukt en ik ben blij dat ik Emma eindelijk eens gelezen heb.

Het 2de boek dat ik dit jaar zal lezen is Het vergeten gezicht van Elle Van Rijn.

Een niet zo vlotte start dus van de goodreads reading challenge maar gelukkig zijn er nog 11 maanden in 2015!

3 gedachtes over “Update: Goodreads reading challenge 2015

  1. Misschien moet ik dit ook nog maar eens doen. Heb eind vorig jaar gemerkt dat ik volledig zen word tijdens het lezen van boeken. En afgelopen weken ook een boek las. Maar dan gaan 40 boeken πŸ™‚

    succes met de 40! Zal wel lukken. πŸ™‚

  2. Ach, wacht tot die zomer komt en je alle schade zo weer goed maakt! Ik ben ondertussen bezig aan mijn 2e boek, zij het een heel lichtere materie: Code 37: Vangnet πŸ˜€

Geef een reactie

