#PlukhetGeluk Project week 2

De weken vliegen voorbij in 2015, ondertussen hebben we de laatste week van januari ingezet en is het tijd voor week 2 van het #PlukhetGeluk Project van Saskia. Deze 2de week staat in het teken van foto’s van geluk. Aangezien ik alleen nog maar foto’s maak met mijn gsm heb ik deze er even bij genomen om te zien waarvan ik het voorbije anderhalf jaar zoal gelukkig werd:

katten

Een kat die een van haar jongen mee op sleeptouw neemt in onze tuin, deze kat had een 5-tal jongen en onze tuin was een van hun favoriete doorgangen, ik werd telkens meteen gelukkig wanneer ik deze familie voorbij zag komen.

tenerifeEind 2013 vierde ik voor het eerst de feestdagen in het buitenland, en dan nog wel op het zonnige Tenerife. 1 jaar later denk ik nog vaak terug aan de leuke tijd die we daar hadden!

verjaardag

In februari 2014 vierden we de 79ste verjaardag van mijn grootmoeder. Sinds enkele jaren heeft ze Alzheimer waardoor het soms nogal emotionele bezoekjes zijn. Mijn grootmoeder betekent heel veel voor me, daarom ben ik enorm dankbaar en gelukkig dat ze hier nog steeds is en we volgende maand haar 80ste verjaardag mogen vieren.

plantje

Van zodra de lente van start gaat begint het bij mij te kriebelen om plantjes in huis te halen. Vorig jaar probeerde ik dan ook om zelf kerstomaatjes te kweken, hier zien ze er nog goed uit maar helaas heeft dat niet lang geduurd. Toch word ik gelukkig wanneer alles opnieuw begint te bloeien.

gras_zaaien

Samen gras zaaien met het nichtje, het is fantastisch om te zien hoe leergierig kinderen zijn en hoe enthousiast ze zijn om je te helpen.

verloving

In mei 2014 vroeg mijn vriend me ten huwelijk op de dag dat we 5 jaar samen waren. Voor de gelegenheid had hij de koffer van zijn wagen vol bloemen en planten gestoken, van een verrassing gesproken!

Reims

Het uitstapje waar ik het gelukkigst van werd in 2014 was het weekendje Reims in juli. Het is een prachtige stad om in te wandelen, winkelen, eten, … We keerden helemaal relax terug naar huis.

kleuren

Een van de ontdekkingen in 2014 waren de kleurboeken voor volwassenen. Standaard Boekhandel organiseerde ook een kleurwedstrijd, helaas heb ik toen niet gewonnen maar een tekening afwerken met vrolijke kleuren maakt me nog steeds gelukkig.

chocolade

Chocolate = happiness!

bibliotheek

In de bibliotheek op zoek gaan naar nieuwe boeken zorgt voor instant geluk!

Lush

Het weekend afsluiten met een bruisbal van Lush zorgt voor een heerlijke nachtrust en een rustige start van de werkweek, van tijd tot tijd wat me-time zorgt voor zoveel energie en geluk.

Ik heb echt genoten van deze 2de week van het #PlukhetGeluk Project, het deed me beseffen dat ik heel wat gelukkige momenten gekend heb het afgelopen anderhalf jaar. Sinds ik een smartphone heb maak ik veel vaker foto’s maar al te vaak worden ze vergeten terwijl het net leuk is om er af en toe eens doorheen te bladeren.

Geniet van deze laatste week van januari!

6 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project week 2

  1. Oeehw hebben ze het blogboek bij de bieb, dan ga ik hem maar eens gauw reserveren 🙂 Ik kon hem namelijk in geen enkele boekhandel vinden! 🙂

    & ik heb gisteren mijn geluk foto’s geplaatst 🙂

Geef een reactie

