Op dit moment… januari 2015

De laatste maanden zag ik op heel wat blogs een soort van maandelijkse favorieten/at the moment post. Omdat het me wel leuk lijkt om deze op het einde van het jaar nog eens terug te lezen (en omdat ik een lijstjes addict ben) wordt deze rubriek ook hier maandelijks een vaste waarde. Zelf zie ik het niet zozeer als letterlijk op dit moment maar eerder als wat me is bijgebleven van deze maand.

Op dit moment…

  • drink ik… Namiddagthee van Simon Lévelt
  • eet ik… wrongels (dat is toch hoe de Carrefour dit noemt, jullie kennen het waarschijnlijk wel als eiwit schuimpjes, guilty pleasure indeed!)
  • lees ik… de kookboeken van Jeroen Meus, eindeloze kookinspiratie!
  • luister ik… Thinking out Loud van Ed Sheeran
  • kijk ik… Life of Pi, eindelijk hebben we de film gezien, een aanrader!
  • kook ik… zelfgemaakte worstenbroodjes (eerder bakken dan koken dus)
  • koop ik… losse thee, nu al een van de betere ontdekkingen van 2015.
  • ruik ik… een heerlijke geurkaas van Lily Flame genaamd Party Time.
  • wil ik… een nieuwe winterjas. Op zich heb ik een goede winterjas (inclusief uitneembare fleece) maar soms heb ik liever een iets stijlvollere jas aan. Snel nog eens de solden bezoeken dus!
  • bezoek ik… het STAM, het stadsmuseum van Gent. Hier kan je steeds de geschiedenis van Gent ontdekken maar kan je ook tijdelijke tentoonstellingen bezoeken. Nu we 2 jaar in Gent wonen werd het dus wel eens de hoogste tijd om hier op ontdekking te gaan!

Welke herinneringen of nieuwe ontdekkingen blijven jou bij deze maand?

2 gedachtes over “Op dit moment… januari 2015

Geef een reactie

