Instamonth januari 2015

Wow ik weet niet wat er is gebeurd maar januari 2015 is alweer voorbij! Het was vooral een heel gewone maand met in het begin de laatste nieuwjaarsetentjes en verder terug de dagelijkse routine van het werkleven gewoon worden. Even tijd dus om stil te staan bij wat ik in januari zoal gedaan heb:

IMG_20150101_015259

Tijd voor een nieuw jaar! Op nieuwjaarsdag gingen we nieuwjaar vieren bij de ouders van mijn vriend, gelukkig waren we op 2 januari allebei thuis waardoor we even konden bekomen van de feestdagen.

IMG_20150104_160513In het begin van de kerstvakantie bracht ik een bezoekje aan Lush waar ik onder andere deze cinders kocht. Het einde van de kerstvakantie sloot ik dan ook af met een heerlijk ontspannend bad.

IMG_20150110_210346

Bij Wander & Co kocht ik de theelichthoudertjes met bolletjes, het zwarte vaasje en het dienblad, deze webshop is wat mij betreft een van de betere ontdekkingen van 2014. De Party Time geurkaas van Lily Flame ruikt trouwens heerlijk, ieder weekend gaat deze aan om het weekend goed in te zetten!

IMG_20150118_110538

Afgelopen vrijdag kwam er een review online van de Dageljkse Kost kookboeken van Jeroen Meus. Sinds ik deze boeken in mijn bezit heb ben ik helemaal verslaafd aan nieuwe recepten proberen, zo maakte ik onder andere deze heerljke uiensoep, een aanrader in deze koude winterdagen!

IMG_20150118_161411

Nogmaals in bad met Lush, deze keer met Father Christmas.

IMG_20150125_131437

We gingen ook voor het eerst naar het STAM, het stadmuseum van Gent. In het STAM kan je de geschiedenis van Gent ontdekken maar je kan er ook terecht voor tijdelijke tentoonstellingen. Toen ik deze leuke magneten in de shop zag liggen moest ik ze natuurlijk meenemen, ideaal voor op het magneetbord hier!

IMG_20150125_133516

Na het museumbezoek maakten mijn vriend en ik samen worstenbroodjes, en ja, je raadt het al, dit is een recept van Jeroen Meus.

IMG_20150127_175510

En nog eentje, de pita-pizza’s.

IMG_20150129_182323

En nog eentje, de vegetarische curry, pittig!

Zoals je kan zien gebeurde er weinig spectaculairs in januari, ik moest er terug inkomen om vaker foto’s te maken van dingen en was vooral bezig met koken al heb ik wel enorm genoten van deze maand. De maand was goed gevuld en vloog dan ook voorbij, met frisse energie ben ik klaar voor februari!

Hoe verliep de eerste maand van 2015 voor jou?

2 gedachtes over “Instamonth januari 2015

Geef een reactie

