#PlukhetGeluk Project week 3

This is so true. Count your blessings every morning and you'll soon see them multiplied.
Bron

Op deze 2de dag van februari zijn we aangekomen bij week 3 van het #PlukhetGeluk Project, wat betekent dat we over de helft zijn! Deze week staat in het teken van ‘Omdat je het verdient’, een moment om stil te staan bij de mensen die ik dankbaar ben:

  • mijn ouders: logisch want zonder hen was ik hier niet en kon ik niet genieten van alle leuke dingen die het leven te bieden heeft. Daarnaast ben ik  ze dankbaar voor alle kansen die ze me gegeven hebben want wanneer ik even terugga in de tijd naar 10 jaar geleden dan besef ik dat ik niet altijd de meest dankbare dochter moet geweest zijn. Ook nu staan ze nog steeds voor me klaar dus heel veel pluimen voor hen!
  • mijn vriend: ondertussen houdt hij het al zo’n 5,5 jaar met me uit en hebben we samen al heel wat mooie momenten beleefd en heel wat herinneringen om te koesteren opgebouwd. Ondertussen weet hij perfect hoe hij met me moet omgaan wanneer ik weer eens op een van mijn emotionele rollercoasters zit en kan ik steeds bij hem terecht met mijn zorgen en twijfels dus enorm, enorm bedankt!
  • Bram & Fien: Ongetwijfeld een van mijn beste vrienden en vriendinnen, we kennen elkaar al heel wat jaren en hebben ook al heel wat meegemaakt. Ik denk nog vaak terug aan de leuke schoolmomenten en ondanks dat we nu allemaal een ander pad bewandelen ben ik blij dat we elkaar nog regelmatig horen & zien, het is fantastisch om zulke vrienden te hebben, bedankt!
Positive quote: If we don't feel grateful with what we already have. What makes us think we will be happy with more?   www.HealthyPlace.com
Bron
  • Een heleboel acteurs waaronder deze uit Safety First, The Big Bang Theory, Biker Boys, …: bedankt om me steeds weer aan het lachen te maken en om de tv avonden op te vrolijken!
  • Jullie, het handvol bloglezers dat de moeite neemt om hier eens een kijkje te nemen en een reactie achter te laten. Het bloggen is voor mij echt een plezier en leuke hobby geworden, jullie reacties zorgen ervoor dat ik steeds weer nieuwe inspiratie krijg en verder blijf doen. Voorlopig is een blogdip nog niet in zicht dus blijf ik hier lekker verder schrijven. Bedankt voor jullie bezoekjes en leuke reacties!
2 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project week 3

Geef een reactie

