#PlukhetGeluk Project week 4

Deze week staat het #PlukhetGeluk project in het teken van de grootste glimlach. Ik dacht eerst om een overzichtje te maken van kleine dingen die mij gelukkig maken maar besliste op het laatste moment om dat toch maar niet te doen. Op het moment dat ik dit schrijf is het zondagnamiddag en het is weer zo’n baalzondag. Over het algemeen ben ik al geen zondagsmens maar deze keer vind ik het echt vervelend, het besef dat de werkweek weer aanbreekt en het weekend weer veel te snel voorbij is zorgt echt voor een domper op mijn humeur. Daarom besloot ik op zoek te gaan naar filmpjes waar ik vrolijk van word:

Als eerst een van mijn grootste favorieten: Happy van Pharrell Williams, dit nummer wordt al meer dan een jaar denk ik gedraaid op de radio maar nog steeds word ik instant happy van zodra ik het hoor, een echte oppepper voor mijn humeur!

Banana!

Omdat we af en toe het leven wat moeten leren relativeren en omdat het prachtig gebracht wordt door Brigitte Kaandorp!

Zo, we kunnen er weer tegenaan deze week!

3 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project week 4

  1. Hoe Happy het nummer misschien ook klinkt, ik vind het een super-irritant nummer eigenlijk 😀 (Maar ik ben sowieso geen grote Pharrell Williams fan haha :D) Maar hey, liefde voor minions!

Geef een reactie

