Op dit moment… februari 2015

Het einde van februari komt snel dichterbij, alweer een maand die achter de rug is. Deze maand gebeurde er niet echt iets spectaculairs al vond ik het wel een gezellige maand waar ik graag enkele dingen van onthou:

Op dit moment…

    • drink ik… ice tea, hello summer feeling!
    • eet ik… wijnappelsienen.
    • lees ik… eindelijk verder in de Voedselzandloper.
    • luister ik… Cheerleader van OMI, volgens mij wordt dit de hit van de zomer!
  • kijk ik… Tom & Harry op Eén, alweer een Vlaamse topreeks.
  • kook ik… appelen met mozzarella en walnoten, een receptje van Pascale Naessens, nom nom nom.
  • koop ik… Minion t-shirts bij C&A, heerlijk om te dragen op een lazy sunday of als pyjama. Ondertussen heb ik al 3 van de 5 soorten in mijn bezit, addicted, me?
  • ruik ik… koffie, dat maakt het thuis meteen wat gezellig.
  • wil ik… vakantie! De vermoeidheid begint echt toe te slaan de laatste week, helaas duurt het nog enkele weken vooraleer mijn batterijtjes terug kunnen opladen dus tot die tijd proberen we er tijdens de weekends het beste van te maken.
  • bezoek ik… de kapper, het was alweer veel te lang geleden en dan krijg ik plots het gevoel dat mijn haar dringend geknipt moet worden, het werkt dan echt op mijn zenuwen en dan kan ik haast niet wachten tot ik bij de kapper kan gaan. Ondertussen zit ik hier terug met een fris kopje, heerlijk!
Een gedachte over “Op dit moment… februari 2015

  1. Ice-tea! Dat brengt zelfs zomer in putteke winter! En Tom & Harry is inderdaad een geweldige reeks (en die Evelien Bosmans kan me krijgen!).
    En die Minion-shirts zijn supercool, ons mama stond er dit weekend ook naar te kijken! Werkelijk fantastisch! (De Mickey Mouse-shirts ook overigens in de C&A!)

Geef een reactie

