Instamonth februari 2015

Met zijn 28 dagen is ook februari voorbijgevlogen. We kregen behoorlijk wat regen over ons heen maar mochten daarnaast genieten van de eerste pre lentedagen, heerlijk was dat! Even terugblikken op de foto’s die ik afgelopen maand maakte:

IMG_20150201_100036

De laatste tijd probeer ik er de gewoonte van te maken om mijn kwasten iedere zondagochtend te wassen, dat is voor mij het ideale moment omdat ik dan genoeg tijd heb om dit uitgebreid te doen en dan kunnen ze nog de hele dag drogen dus ideaal.

IMG_20150201_180257

Een van mijn favoriete en simpele gerechten: een stukje vis met wat provençaalse kruiden, verse puree en prinsessenbonen uit de diepvries, eenvoudig en lekker!

IMG_20150207_195228

Deze maand ging ik met een vriendin een workshop ringen maken volgen bij Zahia, hoe me dat beviel kan je hier lezen. Ik had nog nooit zo’n workshop gevolgd dus ben heel blij dat ik dit heb gedaan afgelopen maand.

IMG_20150208_183829

Ik ben nog steeds helemaal weg van losse thee, dit is de sweetheart melange van Simon Lévelt met onder andere amandelschilfers. Wanneer je het ziet denk je misschien niet meteen aan thee maar het is echt heerlijk!

IMG_20150211_183737

Ondanks dat we ondertussen al iets meer dan 2 jaar in ons nieuwe dorp wonen gingen we er nog nooit naar de pizzeria. Hoog tijd om deze eens te ontdekken dus en het was meer dan geslaagd. Verse pizza in een handomdraai, genieten!

IMG_20150214_183952

Eén van de Minion t-shirts die ik kocht bij C&A afgelopen maand. De t-shirts zitten lekker los en zijn perfect als pyjama of voor tijdens een lazy sunday.

IMG_20150215_105643

Afgelopen maand probeerde ik enkele nieuwe soeprecepten uit: wortelsoep (geen idee meer waar ik dit recept vandaan heb gehaald) en rode linzensoep met kokosmelk van De Groene Meisjes. Ik probeer altijd wat meer te maken zodat ik de soep kan invriezen en dan tijdens de week meenemen naar het werk, lekker smullen ’s middags!

IMG_20150221_092340

Bij L’Occitane zag ik dit schattige doosje met handcrèmes. Omdat ik zowel verslaafd ben aan handcrème als aan schattige doosjes ging deze meteen mee naar huis, een mens kan nooit doosjes en handcrème genoeg hebben toch?

IMG_20150228_125519

Op de laatste dag van februari ging ik voor het eerst dit jaar naar de bib. Na enkele minuten had ik al mijn handen vol met boeken die ik wou lezen, uiteindelijk nam ik deze 5 mee naar huis. Dat wordt gegarandeerd veel leesplezier in maart!

Hoe verliep februari bij jou?

Een gedachte over “Instamonth februari 2015

  1. Ben benieuwd wat je van het boek “Oranje is het nieuwe zwart” vindt. Ik zag de serie en ben ook wel benieuwd hoe het boek is.
    En het linzensoepreceptje had ik net nodig!

Geef een reactie

