Opgemaakt & favorieten februari 2015

Tijd voor een nieuwe rubriek op mijn blog, namelijk opgemaakt & favorieten. Heel wat blogs hebben zowel een opgemaakt als een favorieten rubriek en omdat ik deze steeds met veel plezier lees besloot ik er zelf ook mee te starten. Aangezien ik bezig ben aan een heuse project X pan waarbij ik mijn kasten wil uitruimen door alles op te maken tot er van elk product maar 1 stuk meer overblijft maak ik 1 rubriek waarbij ik zowel laat zien wat ik de afgelopen maand opgemaakt heb aan beauty/verzorgingsproducten en welke van die producten tot mijn favorieten behoren.

Eerst even een foto van wat er deze maand opgemaakt werd:

opgemaakt

  • Kiehl’s Calendula herbal-extract toner: naar deze toner was ik lange tijd heel benieuwd maar helaas ben ik er niet van ondersteboven. Positief aan deze toner is dat deze alcoholvrij is maar verder merkte ik niks bijzonders op wanneer ik deze gebruikte. Eerder gebruikte ik reeds de Aloë calming toner van The Body Shop en wat mij betreft werkt deze minstens even goed en heel wat vriendelijker voor je portemonnee!
  • Palmolive handzeep: ik was meteen verkocht toen ik Nemo zag zwemmen in de handzeep, te cute!
  • dr. Van der Hoog luxury lotus litchi masker
  • Boni handzeep met honing: een gewone milde handzeep die doet wat ze moet doen en voor een klein prijsje.
  • Aquafresh tandpasta
  • Lush lemony flutter: deze was nog niet helemaal op maar begon een vreemd geurtje te krijgen, jammer dat er geen kleinere potjes van te verkrijgen zijn!
  • dr. Van der Hoog gorgeous grain masker: dit vond ik ook een goed masker maar net niet zo aangenaam als het luxury lotus litchi masker al vind ik de maskers van dr. Van der Hoog zeker aanraders.
  • Everyday 100 wattenschijfjes
  • Boni 70 wattenschijfjes
  • parfum staaltje

Er ging niet zo heel veel op deze maand maar toch zijn er 2 producten die ik zeker opnieuw zal kopen: het luxury lotus litchi masker van dr. Van der Hoog en de tandpasta van Aquafresh.

Het masker was pure verwennerij op zondagavond: een lekker ruikend, fris maskertje om het weekend mee af te sluiten en om even helemaal tot rust te komen. Het zorgde ervoor dat mijn huid extra proper aanvoelde zonder deze uit te drogen. Zeker een aanrader!

Daarnaast is de tandpasta van Aquafresh al lange tijd favoriet. Al heel wat jaren heb ik last van gevoelige tanden en na alle tandpasta’s voor gevoelige tanden geprobeerd te hebben kwam ik bij deze uit. De tandpasta’s waarvan beweerd wordt dat ze helpen bij gevoelige tanden zorgden bij mij voor geen verbetering maar deze van Aquafresh is echt super. Ondertussen bestaan er al heel wat soorten zoals deze anti cariës maar ook een gewone freshmint versie. Dankzij deze tandpasta heb ik geen last meer van gevoelige tanden, heerlijk gewoon! Af en toe probeer ik af te wisselen met een andere tandpasta maar ik zorg er steeds voor dat ik er eentje van Aquafresh klaar heb liggen.

Geef een reactie

