Op dit moment… maart 2015

Met de maand maart zijn we officieel aangekomen bij de lente maar helaas was die tot nu toe van korte duur, gelukkig zijn er andere fijne momenten waarop ik kan terugblikken:

Op dit moment…

  • drink ik… Lipton Rozebottel & Framboos thee, een lekkere combinatie die rozebottelthee net wat meer smaak geeft.
  • eet ik… bokkepootjes, als er zo’n doosje bij me in de buurt komt dan is het binnen de kortste keren leeg, een van de lekkerste koekjes die er zijn!
  • lees ik… Ik ben Malala van Malala Yousafzai. Ik zit ondertussen over de helft en vind het een aangrijpend verhaal en verbazingwekkend hoe zo’n jong meisje zo moedig en sterk blijft in dergelijke omstandigheden.
  • luister ik… War van Kensington, dit mag voor mij urenlang op repeat staan!
  • kijk ik… Pretty Little Liars season 5 finale! Nog niet zo lang geleden vond ik de serie nogal langdradig worden maar bij de laatste 5 afleveringen zat ik steeds op het puntje van mijn stoel, spannend!
  • kook ik… dagelijkse kost gaande van macaroni en kip curry tot spaghetti, al wil ik binnenkort terug wat meer receptjes uit mijn kookboeken uitproberen.
  • koop ik… eindelijk een nieuwe broek, net op tijd want de andere beginnen helaas te verslijten.
  • ruik ik… de heerlijke geur van koffiekoeken en koffie op zondagochtend. Op zondagochtend doen we het allemaal wat rustiger aan en wat is er dan fijner dan koffiekoeken de oven inschuiven om daarna rustig te kunnen ontbijten en de rest van de ochtend te kunnen genieten van de geur van koffiekoeken en koffie?
  • wil ik… mijn zomerkleren terug uit de kast kunnen halen!
  • bezoek ik… de nieuwe & Other Stories en H&M Home in Gent al vond ik helemaal niks aan H&M Home, meer dan een veredelde H&M vind ik het persoonlijk niet.

Hoe was maart voor jou?

Een gedachte over “Op dit moment… maart 2015

Geef een reactie

