Opgemaakt & favorieten maart 2015

Afgelopen maand maakte ik niet zo heel veel producten op (om de een of andere reden lijken producten bij mij veel langer mee te gaan dan bij andere mensen, hoe doen ze het toch?) maar er zaten wel enkele favorieten bij die ik zeker opnieuw zal halen!

Een overzicht van wat er deze maand opgemaakt werd:

opgemaakt

  • Oral-B Pro Expert tandpasta: hoewel ik de tandpasta van Aquafresh al jaren uitroep als mijn favoriete tandpasta krijgt deze nu concurrentie van de Oral-B Pro Expert tandpasta. Na het poetsen voelt je mond echt proper aan, helemaal fris om aan een nieuwe dag te beginnen! Ik heb er hiervan nog eentje op reserve liggen maar ga deze in de toekomst vaker afwisselen met de Aquafresh tandpasta’s.
  • Nivea Creme Soft handzeep: de heerlijke geur van Nivea, nu ook verkrijgbaar als handzeep in een pompje, meer moet dat soms niet zijn om een klein momentje van geluk te hebben. Deze handzeep doet wat ze moet doen, je handen reinigen en ze een zacht en verzorgd gevoel geven, en dat met de vertrouwde Nivea geur, een aanrader!
  • Garnier Essentials tonic: deze stond al lange tijd in de kast en wat ben ik blij dat deze op is! Vroeger had ik de gewoonte om meteen 2-3 stuks van een product in te slaan zodat ik zeker even verder kon, op zich handig maar wel vervelend wanneer je meer op de ingrediënten begint te letten. Zo zit er in deze tonic parfum en laat dat nu net iets zijn wat ik sinds kort probeer te vermijden in gezichtsproducten. Op zich dus geen slechte tonic maar als je liever parfum en parabenen vermijd dan kan je beter op zoek gaan naar een andere…
  • Garnier verzachtende oogreinigingslotion: deze oogreinigingslotion werkt naar mijn mening echt super, het verwijdert oogmake-up heel gemakkelijk en laat geen irriterend gevoel achter rond je ogen. Helaas zitten er in dit product opnieuw parabenen en parfum, maar verder een goed product.
  • Boni wattenschijfjes: simpele wattenschijfjes, hier is denk ik geen verdere uitleg bij nodig!
  • The Body Shop Vanilla Brulee handcrème: sinds ik in september de honeymania handcrème ontdekte bij The Body Shop reken ik hun handcrèmes tot mijn favorieten. Ze zijn compact en dus makkelijk voor onderweg en zitten in een mooie en praktische tube. Deze handcrèmes zijn steeds te vinden in mijn handtas en op mijn bureau, bovendien hebben ze een fijn prijsje dus zeker de moeite waard!
  • Rimmel Fix & Perfect pro primer: met primers heb ik altijd al een haat-liefde verhouding gehad, enerzijds zorgen ze ervoor dat je make-up langer goed blijft zitten maar meestal zit er heel wat troep in deze producten die ik liever niet op mijn gezicht smeer. Zo ook in de Fix & Perfect pro primer van Rimmel, hierin vind je onder andere parfum, propylene glycol, phenoxyethanol, … Natuurlijk zitten er ook ingrediënten die niet schadelijk zijn voor de huid maar deze primer zal ik alvast niet opnieuw kopen.
Geef een reactie

