Tip: The Body Shop eau de toilette mini’s

Sinds enkele jaren ben ik enorm fan van de producten van The Body Shop, van hun scrubs en bodylotions tot hun parfums en verzorgingsproducten (de camomile somptuous cleansing butter is echt een aanrader!) maar al die tijd had ik nooit echt aandacht voor hun eau de toilettes. Toen ik vorige week een bezoekje bracht aan de winkel besloot ik om dit product eens van dichterbij te bekijken wat resulteerde in het welbekende gevolg:

overzicht

Na lang wikken en wegen en vooral veel ruiken besloot ik om de mini eau de toilette Madagascan Vanilla Flower en de travel set in de geur Indian Night Jasmine mee te nemen. Al deze producten bestaan ook in full size versies maar omdat ik graag afwissel van geurtje besloot ik om voor de mini’s te gaan. Daarnaast zijn deze mini’s vooral handig voor in de handtas en voor op reis, ideaal dus met de zomer die voor de deur staat!

madagascan_vanilla_flower

De Madagascan Vanilla Flower is een heel zoete en warme vanillegeur die ook iets fris heeft. Persoonlijk vind ik dit geurtje ideaal voor tijdens een zomers avondje uit!

indian_night_jasmine

De Indian Night Jasmine is eerder een frisse en vrouwelijke geur, perfect voor dagelijks gebruik tijdens de zomer zonder een zware parfumgeur op te hebben. Door het handige formaat neem je deze gewoon mee in je tas en spray je overdag wat bij wanneer je wenst.

Deze eau de toilettes zijn op korte tijd een van mijn favoriete The Body Shop producten geworden, het ruime assortiment zorgt er daarnaast voor dat iedereen er zijn favoriete geurtje kan vinden. Daarnaast vind ik de flesjes er mooi uitzien wat ook altijd een pluspunt is. Het enige nadeel is dat je niet kan zien hoe vol het flesje nog is wat vervelend kan zijn wanneer je deze in je tas hebt en ze plots op blijken te zijn!

De travel size eau de toilettes kosten €7, sommige (zoals de Indian Night Jasmine) kan je ook in combinatie met de bijhorende body lotion kopen voor €10. De full size eau de toilettes kosten €25.

Ken jij deze eau de toilettes al?

3 gedachtes over “Tip: The Body Shop eau de toilette mini’s

Geef een reactie

