Instamonth augustus 2015

Augustus was de maand waarin mijn vakantie er helaas op zat en ik terug naar het werk trok. Hierdoor nam ik niet zoveel foto’s, een korte terugblik dan maar:

IMG_20150801_202628

Genieten van een zomerse cocktail voor we terug naar het werk trekken, smullen! Mijn vriend kiest voor de Kiwitini terwijl mijn favoriet de Caipiroska is!

IMG_20150802_132403

Ik hoorde dat de Q ijskar onze kant uit kwam, snel naar het dorp hollen dus om ons gratis ijsje te halen.

IMG_20150805_075308

Op het werk hou ik van kopjes thee, omdat alle begin na de vakantie terug moeilijk is ging ik snel deze Rise & Shine thee halen, de naam spreekt voor zich…

IMG_20150807_173748

Mmmmm nostalgie! Deze koekjes verkopen ze nog bij Essenza en Holland & Barrett, jummie!

IMG_20150815_182650

Dit boek kreeg ik toegestuurd via De Arbeiderspers om te reviewen. Kort ervoor had ik het boek toegevoegd aan mijn leeslijstje dus het was een aangename verrassing om het plots toegestuurd te krijgen! Mijn review kan je ondertussen hier lezen.

IMG_20150816_095432

Op een mooie zondagochtend gaan wandelen in het plaatselijk domein, meer moet dat op sommige momenten niet zijn!

Hoe was augustus 2015 voor jou? Kon je genieten van een zonnige vakantie of bracht je de dagen op het werk door?

3 gedachtes over “Instamonth augustus 2015

Geef een reactie

