Een nieuw jaar, een nieuwe start!

Al wekenlang zeg ik tegen mezelf dat ik het bloggen dringend opnieuw moet oppikken, de ideeën zijn er op zich wel maar de tijd (of eerder wilskracht) om effectief te gaan schrijven laat op zich wachten.

In 2015 was ik nochtans vol goede moed begonnen aan een nieuw blogjaar, het beloofde dan ook een topjaar te worden met als hoogtepunt mijn huwelijk (ik moet nog steeds wennen aan dat woord). Helaas veranderde alles anderhalve week na deze prachtige dag. Begin juni kregen we namelijk te horen dat mijn nonkel betrokken was geraakt in een zwaar verkeersongeval, na een reanimatie en heel wat operaties hebben ze hem nog een week in coma gehouden. Na die week kregen we van de dokters te horen dat er geen beterschap meer te verwachten was en namen mijn grootouders de moeilijke beslissing om de machines te laten stilleggen. Deze gebeurtenis heeft een enorm impact gehad op me en het heeft heel wat maanden geduurd vooraleer ik dit enigszins kon plaatsen. Doordat ik kort daarop vakantie had probeerde ik nog verder te bloggen om mijn gedachten te verzetten maar eens de drukte op het werk opnieuw begon ben ik de draad wat kwijt geraakt. Bovendien vond ik het moeilijk om over leuke dingen te bloggen terwijl ik zoveel verdriet, onmacht en ongeloof voelde.
Nu merk ik dat ik er opnieuw klaar voor ben en dat de mooie dingen in het leven me ook opnieuw gaan boeien.

Tijd dus om te genieten en er een fijn (blog)jaar van te maken!

 

Keep believing:
Bron

2 gedachtes over “Een nieuw jaar, een nieuwe start!

Geef een reactie

