Leuke aankondiging!

Ondanks dat vorig jaar heel wat ups en downs kende mocht ik 2015 alsnog met een positieve noot afsluiten, en wat voor een!

Het heeft me heel wat moeite gekost om het te verzwijgen maar nu mag ik het gelukkig tegen iedereen die het wil horen (en niet wil horen) zeggen: ik ben zwanger! Komende zomer mogen we hier ons eerste kindje verwelkomen.

Waar ik vorige zomer nog behoorlijk in de put zat omdat zwanger worden maar niet wilde lukken zag ik halverwege november eindelijk de 2 langverwachte streepjes op de zwangerschapstest.

Ondertussen ben ik 14 weken zwanger en ondanks dat ik me nog vaak onzeker voel (gaat alles wel goed daar met de baby?) voel ik dat het tijd is om het te delen met de buitenwereld. Het geeft me meteen ook een boost om meer te bloggen, zwangerschapsupdates hoera!

8 gedachtes over “Leuke aankondiging!

Geef een reactie

