Zwangerschapsupdate: week 20-21

50%, 20 weken zwanger:

Week 20

Deze week gebeurde er niet echt iets speciaal. Na de 20 weken echo voel ik me zo opgelucht dat ik nu volop begin te genieten van het zwanger zijn. De vervelendste kwaaltjes zijn (voorlopig) voorbij en nu ik meer energie heb profiteren we ervan om alvast wat babyspulletjes in te slaan. Zo ben ik volop bezig met babybedjes te vergelijken!

Week 21

In week 21 ging ik op teambuilding naar Oostende met het werk. Vooraf had ik me heel wat vragen gesteld bij hoe dit zou verlopen voor me nu ik zwanger ben. We kregen pas heel laat enkele hints over wat we zouden doen dus ik vond het toch best spannend, zou ik wel kunnen deelnemen? Gelukkig verliep de dag al bij al rustig, zo begonnen we met een bezoek aan het stadsmuseum, gingen we daarna lekkere pasta eten en bestond de namiddag uit een parcours op de gocart door Oostende waarbij we tussendoor verschillende opdrachten moesten doen. Het zwaarste hierbij vond ik het parcours op de ligfiets waarbij we zo snel mogelijk een parcours tussen kegels moesten afleggen. Al moet ik zeggen dat die buik hierbij wel goed van pas kwam!

Daarnaast probeer ik mijn dagelijkse pendelroutine wat aan te passen, zo neem ik nu een andere bus en leg ik een deel van de route te voet af in plaats van de bus tot aan het werk te nemen. Op die manier kan ik genieten van de frisse buitenlucht en probeer ik voldoende te bewegen.

Geef een reactie

