Zwangerschapsupdate: week 22

Deze week zijn we het bedje gaan halen! Hierdoor begint alles “echter” te worden. Binnenkort zullen we (of beter gezegd: mijn vriend!) de babykamer schilderen zodat we binnenkort alles klaar kunnen zetten en de kamer nog voldoende kunnen verluchten.

Daarnaast merk ik dat ik soms iets minder fit ben dan ik me afgelopen weken voelde. Zo moet ik tijdens het wandelen goed op mijn tempo letten zodat ik geen steken krijg in mijn buik.

Verder vond ik deze week best speciaal! Zo dacht ik een week of 2-3 geleden de baby voor het eerst te voelen maar nu merk ik dat ik de baby deze week heel duidelijk gevoeld heb, zo speciaal! Vooral ’s ochtends en ’s avonds voel ik regelmatig “plopjes”, heerlijk om zo een eerste contact te hebben! Helaas staat de wekker van de baby niet helemaal gelijk met mijn wekker, zo wordt ik vaak een halfuurtje voor ik moet opstaan wakker geschopt omdat de baby het dan blijkbaar al nodig vindt om naar het toilet te gaan, hopelijk is dit geen voorbode voor wanneer ons mannetje er is!

Nu de lente begonnen is geniet ik ook meer van de variatie in de fruitsoorten, zo zijn er heel wat “makkelijke” fruitsoorten opnieuw beschikbaar zoals druiven, aardbeien, … Daarnaast begin ik ook een kleine verslaving te ontwikkelen voor kerstomaatjes, even afspoelen en knabbelen maar!

Geef een reactie

