Zwangerschapsupdate: week 23-24

Week 23

In week 23 hadden mijn vriend en ik een weekje vakantie samen, het enige weekje vakantie van de volledige zwangerschap (naast de feestdagen eind 2015). Tijd dus om aan de slag te gaan maar om tussendoor ook wat te genieten!

Zo werd de kinderkamer geschilderd, het bedje in elkaar gezet, de lamp opgehangen, kochten we rekken voor in de kleerkast en werd de verwarming opnieuw geschilderd.

Misschien hebben we ook de naam gevonden! Daarnaast beginnen we alvast eens rond te kijken voor het geboortekaartje.

Verder geniet ik volop van de schopjes, helaas is dit vaak ’s nachts waardoor de papa hier niet van kan meegenieten, hopelijk komt daar binnenkort verandering in. Door de schopjes heb ik ook het gevoel vaker naar het toilet te moeten dus probeer ik overal meteen een toilet te lokaliseren in geval van nood!

Week 24

Ons weekje paasvakantie sloten we af met een heerlijk dagje zee en een wandeling in de buurt, heerlijk die eerste zonnestralen!

Lang zitten begin ik steeds lastiger te vinden omwille van de pijn die ik hierdoor krijg in mijn rug, toch maar regelmatig eens rondlopen dus.

Ondertussen waste en streek ik ook de meeste kinderkleertjes, zo staat de kamer meteen helemaal klaar, rust in mijn hoofd!

Geef een reactie

