Zwangerschapsupdate: week 27

Week 27 is de laatste week van het 2de trimester! Als ik erop terug kijk is het bijna niet te geloven hoe snel dit 2de trimester voorbij is gevlogen!

Deze week begon vrij rustig, zo volgden we een infosessie over de bevalling, het kan immers binnen 10 weken al zover zijn dus dan ben ik graag op tijd voorbereid (al denk ik dat je nooit helemaal voorbereid kan zijn op een bevalling). Daarnaast ging ik voor het eerst sinds ik ontdekte dat ik zwanger ben terug naar de kapper, na 5 maanden was dit hoognodig!

Het eerste ontwerp van het geboortekaartje zat deze week in de mailbox, bizar toch hoe iemand zo goed je gedachten en uitleg kan omzetten in een ontwerp! Nog enkele kleine aanpassingen en dan is het kaartje gewoon definitief klaar.

Verder bestond week 27 uit het bakken van taarten voor het verjaardagsfeest van mijn vriend. Ik bak enorm graag maar doe dit niet zo vaak omdat we maar met 2 zijn. Nu we hier met 14 waren kon ik me dus volledig laten gaan!

Helaas werd de week wat minder fijn afgesloten. Zo had mijn vriend vorige week al een verkoudheid te pakken en kreeg ik deze ook afgelopen weekend. Keelpijn, oorpijn, hoofdpijn en een hele lading snot, niet zo aangenaam als je zwanger bent en geen medicatie mag/wil nemen. Gelukkig is warme melk met honing mijn bondgenoot geworden waardoor ik vrij snel verlost was van de keelpijn. Om de verstopte neus tegen te gaan probeer ik vaak te dampen boven warm water want niets zo vervelend als kortademig zijn!

Geef een reactie

