Zwangerschapsupdate: week 32 – 33

Week 32

Deze week verliep nog iets moeizamer dan de vorige. Steeds vaker krijg ik last van mijn onderrug en buik waardoor ik merk dat ik het rustiger aan moet doen maar dat is niet zo eenvoudig. Slapen wordt steeds moeilijker doordat ik zo vaak naar het toilet moet.
Daarnaast begin het emotioneel ook zwaarder te vinden, de grens van mijn geduld ligt lager dan ooit en in mijn hoofd blijft er maar vanalles malen.

Gelukkig mochten we deze week afsluiten met een echo bij de gynaecoloog. De baby weegt nu zo’n 2100 gram en is ongeveer 45 cm groot al is de lengte nu nog maar moeilijk te voorspellen. Alweer een geruststelling dat alles goed verloopt! Blijkbaar begin je al in te dalen waardoor de gynaecoloog even twijfelde om me thuis te laten blijven. Voorlopig wachten we nog even af, blijf ik werken en gaan we binnen 2 weken terug op controle!

Estoy segura que esto me pasa excatamenteb:

Week 33

Vanaf nu neem ik niet langer de bus naar het werk omdat die 2 uur reizen per dag me echt zwaar vallen. Gelukkig werkt mijn vader in de buurt en hebben we gelijkaardige werkuren waardoor we samen naar het werk en terug naar huis kunnen, luxe! Hierdoor verleng ik mijn werkdagen maar gelukkig kan ik deze uren later recupereren.

Rusten vind ik heel moeilijk. Wanneer ik ’s avonds thuis kom begin ik meteen aan het eten en wil ik nog allerlei zaken in orde brengen. Wanneer ik dan in het weekend mezelf eindelijk gedwongen heb om even een dutje te doen in de zetel dan gaat binnen de 10 minuten gegarandeerd de telefoon! Ik weet nu al dat die telefoon gewoon uit gaat wanneer de baby er is!

Soms zou ik liever thuis blijven om zeker te zijn dat de baby nog even wacht met de buitenwereld te verkennen, anderzijds blijf ik liever nog even werken omdat de tijd op die manier voorbij vliegt, moeilijk!

 

 

Geef een reactie

