30-day ab challenge

Met de zomer in aantocht besloten mijn vriend en ik in juni deel te nemen aan de 30-day ab challenge. Aangezien we allebei een zittend beroep hebben vonden we het nodig om na onze werkuren wat meer te bewegen en met twee is dat natuurlijk leuker dan alleen.

De eerste dagen vond ik verschrikkelijk, het leek eenvoudig maar dat was het voor mij allesbehalve. Gelukkig ging het snel beter en kwam er zelfs een moment dat ik juist meer motivatie kreeg door de oefeningen te doen. Door vast te stellen dat het me wel lukte voelde ik me de dag erna opnieuw gemotiveerd om verder te gaan. Bovendien begon ik echt te merken dat het werkte.

Tot we bij dag 18 kwamen … het was al een hele tijd zo’n mooi weer buiten dat ik geen zin had om zo goed als de hele avond te verliezen aan het doen van oefeningen. Het werden er zoveel dat bijna al mijn vrije tijd ’s avonds daaraan werd besteed. Na dag 18 besloten we dus ermee te stoppen al zijn we best trots op onszelf dat we het toch 18 dagen volgehouden hebben.

Voor wie zin heeft om de challenge zelf te doen:

 

Plaats een reactie