Get to know me tag

Omdat ik van mijn blog een persoonlijke blog wil maken leek het me leuk om een get to know me tag te doen. In deze post leer je me alvast wat beter kennen. De vragen beantwoordde ik afgelopen dinsdag. Geboortejaar?
1989

Hoe lang ben je?
1.59 m ongeveer, niet heel groot dus maar zelf ben ik heel tevreden over mijn lengte. Als ik groter wil zijn dan kan ik altijd hakken dragen en klein zijn is handig om overal tussen te kruipen!

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Jeej vandaag is het woensdag! (enkele seconden later realiseerde ik me dat het nog maar dinsdag was, helaas)

Waar ben je op dit moment?
Thuis, in de zetel.

Single/relatie?
Ondertussen iets meer dan 5 jaar samen met mijn vriend.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Klein maar dapper!

Guy/Girlcrush:
Zonder twijfel Ian Somerhalder!

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een zwembad om in rond te dobberen en af te koelen want het is heerlijk weer vandaag.

Wat is je doel in het leven?
De dingen doen die ik leuk vind, een fijne job hebben, genieten van het leven met mijn vriend en hopelijk later ook nog kindjes en ervoor zorgen dat ook zij gelukkig zijn.

Waar ben je bang voor?
Dat iemand die ik graag zie iets erg overkomt zoals een ongeval of ongeneeslijke ziekte.

Heb je je rijbewijs?
Ja, ondertussen zo’n 6 jaar.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak! Van een mooi kleurtje op mijn nagels word ik meteen happy. Al kan ik me ook enorm ergeren als het lakken niet goed wil lukken.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente, alles komt weer tot leven maar dan is het nog niet te warm. Het snotteren nemen we er dan maar bij.

Wil je ooit gaan trouwen?
Afgelopen mei heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd dus hopelijk gaat dat in de nabije toekomst gebeuren.

Ben je een healthy-freak?
Ik geloof niet in de superfoods van tegenwoordig maar ben wel overtuigd van gezonde voeding. Daarmee bedoel ik evenwichtig eten, voldoende variatie, groenten & fruit. Op het werk probeer ik zo lang mogelijk fruit en yoghurt te eten alvorens naar de koekjes over te gaan. Daarnaast probeer ik iedere dag zelf te koken, ik denk dat we ongeveer om de 2-3 maanden een bezoekje brengen aan de frituur (zelf hebben we geen friteuse in huis).

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Donkerbruin, het valt tot net op/over mijn schouders, aan de achterkant is het iets korter.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Het groene lakje ‘Ruffles and feathers’ uit de Essie zomercollectie

Heb je tattoos?
Nee, ik kan een subtiele tattoo wel mooi vinden bij anderen maar zelf heb ik er geen behoefte aan.

Heb je piercings?
Vroeger had ik er eentje bovenaan in mijn oor en een tragus maar die zijn er ondertussen een 4-tal jaar uit.

Draag je een bril?
Ja, ik kan perfect zonder bril maar heb er een voor achter de computer of om te lezen. Wanneer ik een hele dag achter de computer zit zonder bril krijg ik enorm veel pijn aan mijn ogen dus ik doe mijn best om mijn bril zo veel mogelijk te dragen.

Wat is jouw perfecte pizza?
Liefst een pizza met veel verschillende groenten en vlees erop zoals bij een supreme.

Favoriete eten/drinken?
Favoriete eten is zonder twijfel Chinees, we gaan niet zo vaak afhalen maar als we dit doen dan kijk ik er echt naar uit. Mijn favoriete drank is thee, gewoon omdat het makkelijk te maken is en er heel wat variatie in bestaat. Niks zo leuk als nieuwe thee ontdekken! (al kan dat al soms ook tegenvallen).

Wat is je favoriete parfum?
The Body Shop White Musk – Smoky Rose versie

Wat is het laatste wat je kocht?
The box bij Pizza Hut. Een cheezy crust pizza, 3 chicken wings, American potatoes, chicken nuggets, 2 lookbroodjes, ketchup, barbecuesaus en 2 Maes Radler voor € 26,60. Smullen!

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen begon mijn werkdag. Ik begin graag vroeg dan kan ik ook vroeg naar huis aangezien het 1 uur pendelen is naar mijn werk.

Favoriete ijsje?
Ben & Jerry’s!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik val moeilijk in slaap en word regelmatig wakker maar kan in de week wel om 6 uur opstaan zonder te blijven liggen.

Wat zijn je plannen voor 2014?
2014 is ondertussen alweer voor de helft voorbij, ik hoop vooral ons huisje nog wat gezelliger in te richten en verder wil ik gewoon genieten van wat het leven brengt.

Met hoeveel kussens slaap jij?
1, een heerlijk kussen dat ik enkele maanden geleden kocht bij Ikea.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ochtend! Ik hou ervan om tussen 7 & 8 op te staan op een vrije dag en om dan voor een productieve voormiddag te gaan zodat ik in de namiddag zonder schuldgevoel kan ontspannen.

Ben je geordend of rommelig?
Geordend, niet extreem maar alles heeft zijn plaats in huis en ik heb het graag opgeruimd.

Wat wil je op dit moment graag zien?
De volgende afleveringen van de Big Bang Theory, we zijn net begonnen aan seizoen 7, echt een top serie waar ik meteen vrolijk van word.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop nog steeds een leuke job te hebben, 2 kindjes en nog steeds samen met vriend hier in ons huisje te wonen.

Wie mis je op dit moment?
Mijn grootmoeder hoe ze vroeger was. Ze heeft de ziekte van Alzheimer en het is niet altijd eenvoudig om te zien hoe ze achteruit gaat. Er zijn nog heel wat goede en heldere momenten maar je merkt dat ze niet meer dezelfde is als 10 jaar geleden.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn benen, ze zijn niet zo heel lang maar persoonlijk vind ik ze wel mooi gevormd.

Ben je verlegen?
Wanneer ik nieuwe mensen leer kennen ben ik in het begin verlegen maar eens ik iemand beter ken gaat dat snel over. Over het algemeen ben ik al een pak minder verlegen dan vroeger.

Heb je een accent?
Ik denk wel dat je kan horen dat ik van de regio Gent ben.

Zussen/broers, hoe oud?
Geen van beide!

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Ik werk fulltime dus de meeste dagen zien er hetzelfde uit: opstaan om 6 uur, 1 uur op de bus naar het werk, werken en 1 uur terug naar huis. Eenmaal thuis begin ik meestal meteen aan het eten, tijdens het koken leeg ik de vaat en na het eten neem ik meestal een douche. Daarna probeer ik nog wat te lezen of kijk ik tv.

Geef een reactie

