Instamonth mei 2015

De Instamonth van mei betekent dat het ondertussen alweer juni is, 2015 vliegt gewoon voorbij! Ik hoor wel vaker dat de tijd sneller gaat naarmate je ouder wordt en ook al ben ik helemaal nog niet oud, sinds ik werk vliegen de jaren naar mijn gevoel voorbij terwijl schooljaren vroeger soms wel een eeuwigheid leken te duren…

Mei is zeker een van de leukere maanden van dit jaar, zo besloten we in het begin van de maand om onze woonkamer een nieuw likje verf te geven en deden we nog tal van andere leuke dingen zoals:

IMG_20150507_174901

de belastingaangifte! De meeste mensen vinden dit niet zo’n fijne post maar persoonlijk vind ik het niet zo erg, extra centjes hoera!

IMG_20150508_070323

Naar goede gewoonte bracht ik afgelopen maand een bezoekje aan de bibliotheek waar ik onder andere dit boek ontleende. Zeker de moeite waard om eens te lezen!

IMG_20150519_193538

Mmmm Ben & Jerry’s, nog steeds mijn favoriete ijs. Deze frozen yoghurt is lekker zacht en dankzij de honing ook een beetje zoet, heerlijk!

IMG_20150520_074101

Op 20 mei was het zover: na 6 jaar gaven mijn vriend en ik elkaar ons ja-woord. Het was een klein feest met alleen de dichte familie maar daarom niet minder gezellig. Een glaasje champagne en ringen konden natuurlijk niet ontbreken!

IMG_20150520_215129

Ons trouwboekje waarin alles nog eens zwart op wit staat, zo gek om plots getrouwd te zijn. We waren eerst niet van plan om ooit te trouwen maar uiteindelijk is het er dan toch van gekomen. Wat me vooral verbaasde is hoe snel je getrouwd bent wanneer je enkel voor de wet trouwt, even binnen in het stadhuis en voor je het weet sta je opnieuw buiten.

IMG_20150524_201502

Als Oreo fan kon ik deze ijsjes niet laten liggen in de winkel. Ze zijn best lekker, vooral het koekje is op en top Oreo maar ze vullen wel een pak meer dan een gewoon ijsje, eerder een groot tussendoortje dus!

IMG_20150526_200622

Na lang twijfelen en heel wat reviews gelezen te hebben besloot ik om eens te bestellen bij Paula’s choice. Vooral de positieve reviews van Willemijn van LiveLifeGorgeous en 2WMN maakten me nieuwsgierig. De laatste jaren begin ik huidverzorging steeds belangrijker te vinden dus besloot ik om te investeren in enkele goede producten zonder alcohol en parfum.

Hoe was mei voor jou?

2 gedachtes over “Instamonth mei 2015

Geef een reactie

