Opgemaakt & favorieten juni 2015

Omwille van persoonlijke redenen is het hier de laatste tijd wat stiller op de blog maar nu de vakantie begonnen is wil ik hier graag opnieuw wat meer leven in blazen. Hier zijn alvast mijn opgemaakte producten en favorieten van de maand juni:

opgemaakt

  • Oral B Pro Expert tandpasta: sinds enkele maanden mijn favoriete tandpasta, zorgt voor een heerlijk fris en proper gevoel.
  • The Body Shop Aloë Eye Defense oogcrème: ik kocht deze oogcrème om eens af te wisselen met de Creamy Eye Treatment met Avocado van Kiehl’s. Helaas ben ik niet zo gek op deze van The Body Shop, voor mij persoonlijk voedt deze de huid rondom mijn ogen niet voldoende waardoor ik opnieuw last krijg van droge huid rondom mijn ogen terwijl ik dit met deze van Kiehl’s niet heb.
  • Gillette Satin Care scheergel: gewoon een goede scheergel, niks op aan te merken!
  • AH basic cotton pads: simpele wattenschijfjes van de AH, ideaal voor dagelijks gebruik.
  • Catrice Photo Finish foundation in 010 Sand Beige: deze foundation heb ik lange tijd gebruikt maar sinds kort meng ik deze met de Bourjois healthy mix foundation (51 Light Vanilla of 52 Vanilla) om zo de ideale foundationkleur te krijgen.
  • Garnier verzachtende oogreinigingslotion: sinds enkele maanden mijn favoriete oogmake-up remover, het enige nadeel is dat deze flesjes enorm snel op geraken!
  • Rainpharma Body Lotion: deze body lotion zat vorige zomer in een pakket bij Goed Gevoel en heeft echt een heerlijke frisse geur. De lotion is heel zacht en vloeibaar waardoor deze snel intrekt, een aanrader!
  • Zwitsal shampoo: deze babyshampoo gebruik ik wekelijks om mijn make-up kwasten te wassen (en stiekem ook omdat deze zo lekker ruikt!).
  • Kiehl’s Ultra Light Daily UV Defense: vorige zomer kocht ik deze zonnecrème voor het gezicht omdat ik het belangrijk vind om ook mijn gezicht dagelijks voldoende te beschermen tegen de zon. Sindsdien heb ik deze dagelijks gebruikt gedurende 1 jaar, deze is dus heel zuinig in gebruik en zijn prijs meer dan waard!

Mijn favorieten? De Oral B tandpasta en Kiehl’s Ultra Light Daily UV Defense, deze koop ik zeker opnieuw!

Een gedachte over “Opgemaakt & favorieten juni 2015

  1. Leuk om te zien! Die foundation van Catrice wil ik ook nog eens proberen, ik vind foundations van Catrice over het algemeen erg fijn. X

Geef een reactie

